0517 723040
contact@frommes.nl
Gratis bezorging
14 dagen zichttermijn

Klantenservice - Retourneren

 

Zichttermijn

Voor Frommès bestellingen geldt een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat de bestelling in uw bezit is. Binnen deze termijn mag u het artikel bekijken, beoordelen en/of passen, tenzij anders vermeld. Schoenen moeten ongedragen zijn, lees de zolen moeten in originele staat verkeren (wit), en teruggestuurd worden in exact dezelfde staat en verpakking als dat ze geleverd zijn. Mocht u onverhoopt beslissen één of meerdere items te retourneren dan stellen wij het zeer op prijs dat u dit zo spoedig mogelijk in werking stelt na het ontvangen van uw pakket. 

Controleer alstublieft direct na ontvangst van het artikel of het onbeschadigd en compleet geleverd is. Als dit niet zo is, verzoeken we u vriendelijk zo snel mogelijk contact met ons op te nemen om dit te melden.

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Let op u dient uiterlijk op de 14e dag na ontvangst de zending te retourneren. De kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor uw eigen rekening en uw eigen risico. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Wij raden wel aan om uw pakket te versturen met Track&Trace om het pakket te kunnen traceren. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via contact@frommes.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

Sommige artikelen kunt u niet retourneren. 

Het gaat dan om:

  • producten die overeenkomstig uw specificaties aangepast zijn
  • producten waaruit de labels verwijderd zijn en/of de doos niet meer in de originele staat verkeerd
  • producten uit de categorie lingerie en badmode, wegens hygiëne

 

Voor een snelle en goede verwerking van het teruggestuurde artikel is het volgende van belang:

  • Voeg altijd de retourbon bij het pakket.
  • Stuurt u meer dan één pakje terug en heeft u maar één retourbon, voeg dan bij de andere pakketten een briefje met daarop uw naam, adres en klantnummer.

 


 

Retourzenden

  1. Controleer of het artikel voor retourneren in aanmerking komt en of de termijn voor retourneren nog niet is verstreken.
  2. Meldt uw retournering aan via contact@frommes.nl onder vermelding van ordernummer;
  3. Verzeker uzelf er van dat het artikel ongebruikt en onbeschadigd is, met eventuele labels er nog aan en in de originele verpakking.
  4. Verpak het geheel deugdelijk en verzend het artikel samen met het volledig ingevulde retourformulier voldoende gefrankeerd aan:

 

FROMMES MODE

Dijkstraat 39

8801LS FRANEKER

 

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Frommès niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een 3S-nummer of traceercode en bewaar deze goed. De kosten van retourzendingen zijn voor de koper, bij garantie gelden andere voorwaarden, raadpleeg de garantie pagina voor meer informatie hierover.

Zodra wij uw retourzending verwerkt hebben sturen wij u een e-mail ter bevestiging. Wij betalen het door u teruggestuurde orderbedrag terug.

Geld terug

De geld terug termijn gaat in op het moment dat uw retourzending door ons is ontvangen en verwerkt.

Als u de bestelling heeft betaald met iDEAL, dan kunt u het retour bedrag binnen ongeveer 3 werkdagen na de verwerkingsdatum van uw retour of annulering op uw rekening verwachten. Als u heeft betaald met creditcard, houdt u dan rekening met een verwerkingstijd van ongeveer 10 dagen. Waardebonnen worden binnen 1 dag na de verwerking van uw retourzending automatisch opgewaardeerd. U kunt de waarde dan weer voor een volgende bestelling gebruiken.

Retour buiten de voorwaarden

Wanneer u een artikel buiten de gestelde voorwaarden terugstuurt, dan komt de betalingsverplichting niet te vervallen. Neemt u in geval van twijfel contact op.